Dags för Rix fm med Piffen igen! :)

Helloo! :)
Idag har jag varit vaken länge fast klockan bara är halv ett, jag somnade aldrig om efter att älsklingen åkte till jobbet vid sex :p . Jag har hälsat på farmor & farfar med mamma och sen åkte jag & mamma till gränby. Alla shorts jag har är för stora så jag ville köpa nya och kom hem med tre par! :D . Plus en top från GT och en skiva från Rocks. Absolut summerhits 2009, tänkte att det kunde vara kul att lyssna på i bilen idag. Jag & Sandra ska ju till Västerås på Rix fm och vi ska åka bil dit. Det blir nog en super dag! :) Ikväll sover jag hos mitt hjärta<3

Ha en bra dag för det ska jag ha! :D

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Liisa

vi kanske ses ikväll ;)

2009-06-25 @ 15:23:07
Postat av: Sofia

Jasså, var du också där? =) Visst var Daughtry bäst? :D

2009-06-26 @ 08:28:08
Postat av: Liisa

det blev inget. fan att jag missade Daughtry :(

2009-06-26 @ 15:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0