En gul bil...

Måndag: Jag skjutsade Elina till sin uppkörning på morgonen, som hon klarade galant! :D . Så snart har hos körkort också! :D Sen åkte vi runt i stan med Jennie, vi var på Ikea där Jennie shoppade lite sen åt vi lunch och så också. Sen vid fyra var vi hemma hos Elina och då solade vi någon timme :) Sen åkte jag in till stan och träffade älsklingen, vi åkte till Maxi och handlade lite mat inför veckan, vi bor i Vänge den här veckan :)

Tisdag: Igår jobbade jag på Polarn mellan 12 och 20.15. Det var Elinas första dag på jobbet så vi fick jobba lite tillsammans, kul kul! :) Sen stängde jag själv och åkte hem till Vänge. Älsklingen kom sen lite senare med sin nyinköpta bil! Han har köpt en Honda Civic, årsmodell 99 och den är GUL!! Fy fan, jag vill ju ha en gul bil! Hoppas älsklingen får en firmabil på jobbet så jag kan sno hans bil på dagarna, mohaha! ;) Snygg är den! :)

Imorse ringde mamma halv nio och skulle ha skjuts till akuten för hon hade haft bröstsmärtor hela natten :( Så vi var på akuten runt tio, jag åkte därifrån vid tolv och mamma är kvar.. Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt! Det är så synd om min lilla mamma:(<3

Nu ska jag åka till farmor för vi ska på Viggos avslutning på dagis idag :)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0