Frukostdejt med Elina! :)

Hejsan hej! :)
Sitter hemma hos Elina nu, vi har haft en frukostdejt! :) Sen har vi städat hennes mammas bil invändigt och jag tog Skorpan invändigt samtidigt :) Funderar på att åka genom biltvätten i stan sen om vi hinner! Nu är Elina i duschen och sen så ska vi en snabbis hem till mig och sen in till stan. Hon skriver klockan två idag och jag håller tummarna för att hon klarar provet idag :) Isf så har hon ju styrlappen hon också! :D . När hon skrivit klart så ska vi som sagt försöka hinna tvätta min bil och sen drar vi till Polarn i gränby. Jag börjar klockan fyra och Elina klockan fem så ska vi stänga tillsammans :) Efter jobbet åker vi kanske ut till Vänge och tittar på älsklingens fotbollsträning. Sen ska jag sova hemma idag tänkte jag, jag är ju inte hemma så mycket nu för tiden, bor ju typ hemma hos mitt hjärta :) Jag längtar verkligen tills vi har vår egen lägenhet så man slipper åka fram och tillbaka :) Det blir underbart!<3

Nu är visst Elina klar i duschen så snart ska vi åka iväg! :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0