Heldag med Elina!

Jag hämtade Elina på gränby idag vid tolv. Sen kom min mamma dit och bjöd oss på lunch, tack mamma! :) Jag och Elina åkte till Statoil och körde Skorpan genom biltvätten och sen åkte vi hemåt. Hem till mig och hämtade bikini och sololja. Sen solade vi ett tag hos Elina, asskönt! :) Det blev en drive in till Maxi sen och handla färg till ögonfransar. Jag tänkte att jag skulle prova att färga mina ögonfransar svarta. Men det syndes ju för fan ingen skillnad! Jag förstår inte de som gör det regelbundet om det inte syns något? Men men, jag ska försöka igen eftersom det räcker till fler gånger. Nu ska vi gå och sova, god natt!

Imorgon kanske det blir en tur till Fjällnora och bada tror jag :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0