I wanna know, have you ever seen the rain?

Regn, regn, regn och åter regn... ska det aldrig sluta? *suck*

Konserten var bra igår iaf, men jag hade klarat mig utan regnet! Jag tänkte slänga in lite bilder, men de kommer nog imrogon skulle jag tro. Efter konserten köpte sandra & jag en sockervadd och delade på, mums! Sen gick vi mot bilen och där satt den en ful äcklig liten gul remsa på vindrutan... Vi hade fått parkeringsböter på 350 kr, skitkul! :@ Men visst, det var vårat eget fel för vi var lite slarviga. Vi ställde oss på en parkering där det har varit gratis på helger förut men nu har de tydligen ändrat på det. Så om vi hade kollat på skylten så hade vi ju sett att vi skulle betalat :p . Men irriterande iaf! Men Sandra var gullig och betalde hälften :) Sen åkte vi hem till Sandra och jag var där någon timme innan jag åkte tillbaka mot stan. Jag stannade till i Årsta hos Annelie & Elina och sen fortsatte jag hemåt för att hämta saker och sen in till min älskling :)<3

Idag har jag jobbat på Polarn på gränby mellan 12 och 20.15, kom från jobbet vid halv nio. Jag skulle nämligen ta ner nio stycken skyltar som vi skulle spara. Ni som har varit i gränby centrum och åkt "den gamla" rulltrappan upp så sitter det skyltar längs hela vägen. Vet ni? :P . Aja, de har jag tagit ner iaf, alla nio. Det var lite drygt då det ligger i andra delen av centrat än vad polarn gör så jag fick ju gå hela vägen tillbaka för att låsa in skyltarna och sen åka hem till Johan.

Vi ska väl snart sova eftersom älsk ska upp tidigt till jobbet imorgon. Själv så är man ledig imorgon för att sen jobba nästan hela veckan på Maxi :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0