Idag är det kalas igen

God morgon! :)
Det var en kul kväll igår på People med de bästa! :) Det sämsta var att de inte hade någon smirnoff och knappt någon cider heller, men det är väl så när de ska stänga igen efter nästa helg.. Vart fan ska vi gå då då? "/ Aja, skitsamma. SOm sagt en kul kväll igår, min älskling var bäst och kom och hämtade mig sen klockan två :) Det var så skönt att åka bil hem och krypa ner i sängen direkt :) Idag mår jag bra, gick upp vid nio för att göra mig iordning, idag är det ju kalas igen. Min farfar fyller år så typ hela släkten kommer idag så ska vi fira honom och umgås. Kul, det var ett tag sen jag träffade Lassgårds nu så det blir kul! :)

Man blev ju nästan lite deppig igår när man såg alla studenter, det har gått ett helt år sen jag tog studenten! Fy fan det var en av de roligaste dagarna i mitt liv! Vi hade ju lite mer tur än de som tog i år, vi hade 30 grader varmt och sol och de fick typ 12 grader och inte ens sol.. Haha, vi valde rätt år ;)

Nej nu ska jag väcka älsklingen så han går upp :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0