Ikväll är det konsert med den bästa Sandra/Piffen! :)

Hejhopp! :)
Det gick bra på jobbet igår, dagen gick ganska snabbt. När jag slutade vid sju så handlade jag med mig godis & läsk till mig och älsklingen :) Sen hämtade jag upp älsklingen hemma hos honom och så åkte vi hem till mig. Vi tog det bara lugnt här hemma, satt och pratade med mamma & pappa, spelade lite Guitar Hero Metallica och så. Sen vid elva så åkte vi ut till Vänge och träffade lite folk. Vi var äl hemma vid halv ett sen och då sov vi<3

Idag gick vi upp typ vid halv tolv, asskönt! :) Sen har jag skjutsat hem älsklingen, han  skulle handla lite saker till bilen och jag ska ju på konsert ikväll så jag ska göra mig klar för den! Jag & Sandra ska se E.M.D ikväll vid Fyrishov här i Uppsala :) Så klockan fem ska jag träffa Sandra i stan och sen börjar det vid sju. Kul kul! :)

Nu ska jag spela lite GH med lillebror innan jag gör mig iordning :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0