Nu börjar ledigheten och håller i sig i en hel vecka! :D

Idag har jag jobbat på Maxi mellan 10 och 16. Så nu är jag som ni förstod på rubriken ledig hela nästa vecka! :)

Ligger i älsklingens säng just nu och lyssnar på Dead By April. Jag har fastnat för dem, finns många bra låtar! :) Tack vare älsk som jag började lyssna på dem, hörde de första gången när vi lyssnade i hans bil för ganska länge sen.
Vad händer ikväll då? Jag tror att jag & Johan hamnar vid plantan. Det visar sig!:)

Bara så ni vet så kommer det att vara sol hela dagarna nu alla dagar nästa vecka! ;) *hoppas, hoppas*

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Emma

då ska vi sola sola sola du & jag! :D <3

2009-06-21 @ 23:16:46
URL: http://eemmsis.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-21 @ 23:19:14
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emma: Ja men det ska vi absolut göra! :D <3

2009-06-22 @ 19:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0