Sol & bad! :)

Kom nyss hem från Lisen, har varit där och solat & badat i poolen :) Om ett tag ska vi åka in till stan jag, mamma, Lisen & Marie. Först till Johan så jag kan ta hans bil, haha! Jag får låna den i helgen bara för att min älskling är så söt! :D . Sen ska vi vara i stan en stund innan vi åker hem igen. Ikväll blir det grillning hos Lisens familj!

Gårdagen var så bra så! Det gick bra att hitta till Västerås, det var inte svårt. Men självklart så råkade vi svänga på ett ställe där vi inte skulle svänga så vi åkte fel och fick vända och det tog onödig extra tid.. Men men sånt händer! Vi kom ju hem till slut iaf ;) Jag var hemma hos mitt hjärta klockan tolv i natt och sov där<3

Rix fm festival: Jag & Sandra stod längst fram (som vanligt;p) mitt framför högtalarna så basen kändes i hela bröstet. Ibland var det lite väl högt men det stod vi ut med. Daughtry var klart bäst igår, de ser jag gärna igen! Sen så tycker jag så mycket om Kims röst, Here comes the night har blivit en favoritlåt! :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0