SOL! :D

Hej hej det är får bli ett kort inlägg för jag ska strax åka iväg! :)
Igår var vi på plantan på kvällen men det var typ helt värdelöst så vi var inte kvar så länge, åkte till maxi och köpte glass och sen hem till älsk. Vi tittade på en film innan vi somnade igår "Knowing" tror jag den hette. Lite läskig tycker jag så jag låg nääära älsklingen haha ;) Somnade inte förrän runt ett tror jag.

Idag gick jag upp halv elva, skönt att vara ledig! :D . Jag städade älsklingens rum, dammsög och så.. sen så när jag ändå var igång så tog jag hallen, köket & vardagsrummet också! :) Nu ska jag snart åka och hämta Elina på jobbet, hon slutar klockan tolv. Sen ska vi hem och sola! :D Så ser min dag ut!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0