Underbar dag!

Hejhopp! :)


Igår spenderade jag dagen med Lisen, vi solade & badade i poolen och sen tog vi en vända in till stan. Jag hämtade älsklingens bil, hihi jag kunde inte låta bli ^^,  Den är ju så fin den gula Hondan :D . Sen på kvällen blev det grillning hos Lisens familj, Emma & hennes mamma kom också då :) Senare på kvällen närmare elva så började jag bygga ihop en byrå som Emma hade fått av sin mamma. Eller det var faktiskt två likadana så det satte jag igång med, jag tycker sånt är rätt kul! :) Emma & jag somnade vid halv tre i natt.. haha jag byggde lite till och från ända fram till klockan två ;p . De är typ klara, det är bara lådorna som ska skruvas fast, fixar kanske det ikväll ;)


Idag var jag & Emma upp ganska tidigt, vid halv nio-nio för vi skulle ut till Fjällnora. Jag, Emma, Sandra, Jimmy & Sandras lillebror var där idag och solade & badade :) Nu ska snart mamma skjutsa mig & Emma till stan där vi möter upp Lisen för att sen åka ut med båt! Det är jag, Emma, Lisen, Lisens pojkvän och hans kompisar. Det blir nog mycket trevligt tror jag! :) Några cider slinker nog ner också tror jag! ;p


Imorgon kommer min älskling hem igen, jag saknar honom!<3


/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0