Uppe med tuppen...

God morgon! Egentligen behöver jag inte vara vaken förrän om en timme men älsklingen vaknade för typ tjugo minuter sen och upptäckte att han var sen, han ska åka klockan sex nämligen.  Men han gick upp, klädde på sig och åkte till jobbet och jag var typ pigg så jag kunde inte somna om. Så nu sitter jag här i Johans säng och klockan är 06.17.. Men jag tänker bara sitta här tills klockan är typ kvart över sju, då kan jag göra mig klar för jobbet! :)

Klockan åtta nu på morgonen så ska jag åka och hämta Jennie som också börjar klockan nio idag :) Det blir en omväg eftersom att annars har jag knappt två minuter till jobbet med bil men men.. Jag frågade henne i tisdags på jobbet vad jag skulle få för att jag hämtade henne. "Ett mål på Mc donald´s...! hahaha!" ;) Så nästa vecka ska vi äta på donken jag & Jennie ;p . Ni har väl förresten sett hur coola cola-glasen är i år!? De ser ut som cola-burkarna gör, snygga!! :)

Ja som sagt så börjar jag jobba klockan nio idag på Maxi, jobbar till klockan fyra så det är ett skönt pass :) & det är jag glad över för det lär ju vara ännu mera folk idag än vad det var igår.. Efter jobbet ska jag hämta upp lillebror i stan och så ska vi åka och köpa skor till honom :) Ha en bra dag!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0