Sista lediga dagen...

Hejsan hej! :)
Det var kul att åka båt igår, vi hade det väldigt trevligt tycker jag! :) Vi åkte in mot stan vid halv tio sen och hamnade hemma hos Fredrik. Där satt vi ett tag och sen gick vi ner på stan och tänkte sätta oss på Framfickan men det var så fullt så det sket sig. Men vi satt oss på ett annat ställe ett tag, sen hem till Fredrik igen. Jag & Emma fick vänta någon timme där på bussen som gick 02.20. När vi kom hem till Emma så var jag så pigg och det var ju så ljust ute så jag kunde inte sova. Men jag har halvsovit mellan 04.00 och 08.30... så jag var ganska trött när jag gick upp då.

Hemma åt jag först frukost och sen började jag tvätta & städa älsklingens bil. Jag höll på mellan halv tio och elva ungefär. Jag tänkte överraska honom med att ha tvättat bilen när han kommer hem, då blir han nog glad :) Jag hoppas att han inte kommer hem allt för sent ikväll för jag vill hinna umgås med honom innan vi ska sova, saknar min älskling!<3


Den är så snygg, bilen! :)

Idag är sista dagen på min lediga vecka.. :( Imorgon börjar en 8-veckorsperiod där jag jobbar fem dagar i veckan. Jag kommer alltså att jobba heltid, det blir bra med pengar men det blir ju inte mycket till att sola.. Men men jag får ta vara på alla solstunder jag kan! :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

fan vad SNYGG bil ! :D

2009-06-28 @ 14:21:55
Postat av: Sofia

Jag VET! Tror du att jag vill ha den eller?? :D

2009-06-28 @ 15:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0