090301

Hejsan hoppsan! (:
Nu har det varit dåligt uppdatering här igen så nu ska jag försöka ta igen de dagarna jag missat sen i fredags ;p

I fredags jobbade jag på Maxi mellan 11 & 20. När jag slutat så skjutsade jag hem Jennie, sen hamnade jag hos Elina som vanligt ;) Sen följde Elina med hem till mig & Emma kom över, vi satt här ett tag och pratade. Sen pratade jag med älsk och han tyckte att jag skulle hämta honom eftersom han skulle sova hos mig :) Så jag, Elina & Emma åkte in till stan igen, hämtade upp Johan och sen åkte vi vidare ut till Vänge. Vet inte hur länge vi var där men vi åkte typ runt hlav tolv-tolv tror jag. Skjutsade hem Elina, hämtade upp mamma & pappa och sen hem och somnade bredvid älsklingen :)

Igår, lördag, så jobbade jag på PO.P på Gränby. Jobbade mellan 15 och 20.15. Efter jobbet så kom Emma, Elina & Lisen och hämtade mig. Vi åkte direkt hem till Elina och gjorde oss klara för en utekväll på People. & kvällen igår var verkligen asrolig!! :D . Haha, vi rockade loss till Adam Tensta som var där, han är ju inte direkt bra men vi hade kul iaf ;D . haha! Vi stod där uppe på högtalarna och rockade loss ;D. Träffade lite folk där inne också :) Det var jag, Elina, Emma, Lisen & Liisa som gick in tillsammans. Sen träffade jag Hugo, Aki, Fredrik & några av Johans kompisar; Mikkan, Juppe, Jocke. Det är dem jag kommer ihåg iaf ;p . Vi gick ut från People runt två och tänkte äta på Max innan bussen, men det kunde vi ju drömma om efersom att det var ett antal meter kö.. Så vi gick bort till Etage och hälsade på Kalle. Sen gick jag & Emma till bussen. Efter ett tag kom även Elina & Kalle. Vi var hemma typ vid tre och det var verkligen svinjallt ute! Sträckan från bussen hem till oss är inte lång, men inatt var den milslång. Sen när vi kom in hos Emma så kollade vi och det var 16, nästan 17 minusgrader ute!! Gissa om det var kallt med bara strumpbyxor på benen!? usch fy fan. Emma hittade en halv pizza i kylen som vi värmde och delade på, tror ni det var gott eller!! :D . Sen gjorde Emma iordning guacamole med chips, mumma!! Sen somnade jag någon gång mellan halv fyra-fyra..

Idag ringde alarmet klockan tolv så det var bara att gå upp och hem och göra sig klar för jobbet! Börjar klockan tre idag och jobbar till 20.15 på Gränby. Får se hur det blir sen, om jag sover hos Johan eller hur det blir :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

tack för en kul kväll. :) jag kanske var lite tråkig men jag kände mig så seg ett tag. :P vi får ta det nåt mer sen också! :)

2009-03-01 @ 21:02:57
Postat av: Sofia

Ja fy fan det var den roligaste kvällen på länge, tack för sällskapet ;) :D .

2009-03-04 @ 13:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0