090302

Hejsan svejsan! ^ ^,

Igår när jag skulle stänga butiken måste jag ha varit rekordsnabb! Haha, jag brukar komma därifrån tidigast tio, kvart över åtta men igår var jag klar redan fem över! :o . Kanske för att jag skulle träffa älsklingen sen (a) . Johan, Erik & Ginette hämtade iaf mig vid jobbet och så åkte vi ut till garaget. Var där en liten stund, sen åkte jag & Johan hem till honom. Lugn kväll hemma hos älsk, tittade lite på Beck-filmen som gick igår. Sen tittade vi på Bolt innan vi sov, Johan tyckte den var värdelös men jag tyckte den var gullig ^ ^, hihi.

Imorse gick jag upp vid halv elva och hoppade in i duschen på en gång. Gjorde mig klar för att åka ner på stan, försökte få tag på Elina som skulle följa med mig, men hon sov så det gick ju inte så bra... sömntuta! ;p . Men jag fick tag på Emma som var gullig och kom in till stan runt ett-halv två när jag var klar på ungdomshälsan. Vi gick ner en kort sväng på stan, Emma köpte med sig två Cupido-sallader till kvällen & sen stod vi länge och pratade med Janna, vår söta granne! :) När vi var klara mötte vi upp Lisen och gick till bilen. Åkte till donken och käkade lunch. Sen åkte vi hemåt.

Jag & Lisen tog en kort promenad med hundarna och sen hamnade vi alla tre här hemma och gjorde mest ingenting. Sen blev det en kort sväng upp till Ica för att handla lite. Sen har jag & Lisen spelat singstar disney, haha det lät ju underbart vackert, eller hur Lisen? ;D . Kul var det iaf, som alltid!

Inatt ska jag sova med älsk i Vänge, så nu ska jag väl sitta hemma och vänta på honom<3

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Lisen

Idol nästa eller?? ;)

2009-03-03 @ 15:50:39
Postat av: Sofia

Men ja absolut, vi lär ju söka!!! ;D haha <3

2009-03-04 @ 13:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0