090305

Hej hej!

Igårkväll skjutsade jag hem Elina runt halv nio, åkte sen till älsk. Jag var väl i Vänge runt halv tio, Johan & Micke kom sen vid tio med fika ;p . Det blev en kväll framför teven till typ tolv då vi skjutsade hem Micke. 

Idag har jag varit på stan med Elina & Emma. Elina köpte dop-present till Eve som ska döpas på lördag. Jag köpte en ny tröja, bild kommer nedan. Sen solade jag & Elina. Vi hade hårdrock i bilen, haha ;D . Skitkul, AC/DC på hög volym och "luft-trummor" vid ett rödljus bredvid en buss. HAHA, typ alla satt och kollade på vad fan vi höll på med! ;D . Men det var kul! ;P . Nu på kvällen åkte jag & Emma till Sebbans i Bälinge och delade på en pizza. Sen kom Elina, Kalle & Jimmy förbi så vi åkte med dem och sladdade lite. Kul kul! :D . Kalle lyckades köra fast i en snödriva så vi höll på att få stå där utan någon som kunde hjälpa oss därifrån.. Men skotta undan lite snö & vi fyra som knuffa på bilen så gick det efter ett tag ;p . Nu sitter jag hemma och väntar på att älsk ska komma och hämta mig för vi ska sova hos honom i natt =)<3

/Sofia


Adidas-tröja, Stadium 699 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0