090319

Hejsan hej! (:
Jag åkte från Johan typ kvart i nio imorse, hämtade upp Elina & sen hem till mig på vår frukostdejt! :) Vi åt frukost framför teven, tittade på filmen Heartbreak hotel. Sen var vi hurtiga och gick ut på en promenad på cirkus 40-45 minuter. När vi kom hem så kom Emma över också. Sen åkte vi och handlade frukt och glass för vi skulle göra fruktsallad, vilket var asgott! Sen vid tre-tiden så skjutsade vi hem Elina, jag & Emma fortsatte in till stan för att hämta min mamma på jobbet. Så har min dag sett ut idag. Känner mig lite trött nu, kan det bero på att jag varit vaken sen fem-halv sex? Usch jag tycker synd om min älskling idag! Han jobbar 06.00-23.00, helt sjukt!! & vi som hade bestämt att han skulle komma till mig efter jobbet och sova här för att sen vara ledig på fredag också. Men nej då, då får han jobba till sent ikväll plus att han jobbar på fredag.. :( . Jag som är borta i Öregrund över helgen också, så vi ses väl på söndag tidigast. Men jag förstår inte hur Johan ska klara av att gå upp imorgon, jag skulle vara död.. Tur att du inte jobbar så länge på fredag iaf älskling! :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0