090328

Hej hej!

Igår jobbade jag som sagt till sju nere på stan, det gick bra att låsa & larma själv :) Jag tog bussen ut till Stenhagen och väntade på att Johans träningsmatch skulle sluta, sen åkte vi hem till honom och åt mat. Sen gick vi och lade oss på sängen och vilade, mys! Vi blev ganska trötta, eller ja Johan somnade efter ett tag ;p . Så vi kröp ner i sängen när klockan var runt halv tio-tio kanske? Men det var skönt eftersom jag skulle upp kvart i sju imorse och åka till jobbet. Älskling var så söt och skjutsade mig till jobbet imorse. Sen jobbade jag mellan 7.55 & 15. När jag slutat så hämtade jag ut mitt schema över sommaren, jag jobbar ganska mycket iaf så det är ju bra! :) Nu gäller det bara att det ska funka med tiderna på Polarn också....

Pappa & Jesper hämtade mig på jobbet och så åkte vi till mamma på sjukhuset, hon blir kvar över helgen och läkarna vet fortfarande inte vad det är för fel. När vi hållit mamma sällskap någon timme så åkte vi och åt mat på Stabby. Jag åt oxfilé, mumma! Sen åkte vi hem och nu väntar jag på att hjärtat ska höra av sig så jag vet när jag ska åka in till honom. Jag tänkte väl duscha nu så det är klart, sen åka förbi Elina och hämta min plattång och prata lite :) Det blir ingen bio idag, det kanske blir nästa helg eller nåt när det kommit lite fler filmer också. Så vi får väl se vad jag & Johan hittar på ikväll :) Jag är glad bara jag får vara med min prins!<3

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0