090331

God morgon!

Igår kom Emma och hämtade mig hos Johan, sen hämtade vi Elina i Bälinge & sen åkte vi till Gränby centrum. Vi gick ett varv, Emma shoppade ett par ljusa jeansleggings på Gina. Sen åkte vi till donken och åt, asgott! ;p. Sen åkte vi till Maxi och jag köpte ett par svarta pumps, skitsnygga faktiskt! :) De kostade bara 199 kr också :) Sen skjutsade Emma mig & Elina till Johan igen för att jag skulle hämta bilen. Jag & Elina åkte ut till Vänge för att hälsa på Annelie som var hemma hos sin syster :) Sen hem till mig och provade kläder som vi ska ha på lördag, bra med framförhållning! ;) Sen åkte vi hem till Elina och stekte pannkakor! Kalle & Jimmy kom dit då också. Efter maten så åkte vi in till stan och sen vid åtta så åkte jag till älsklingen :)

Idag gick jag upp vid åtta och direkt in i duschen och nu så ska jag snart ta mig till Maxi för att gå på möte mellan 10 och 12. Jag är glad att jag har min adidas-tröja med hög krage idag för Johan roade sig själv med att fixa ett visst märke på min hals igårkväll...tack älskling, skitsnyggt! Jag ska nog ge igen någon gång när han sover, haha!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0