3 dagar kvar till en vecka i underbara Kläppen!<3

Hej hopp gummisnopp! (;

Sitter hemma, fick skjuts hem från Vänge av älsk för någon timme sen. Sitter och väntar på Elina som ska komma förbi snart :)

Vaknade i Vänge igår, jag & Johan åkte ut till garaget, sen åt vi på Max med Jocke, Juppe & Kim, sen började jag jobba på Polarn klockan fyra, jobbade till åtta, sen skjutsade pappa ut mig till garaget, jag & Johan åkte och handlade lite på Maxi, åkte ut till Vänge, åt mat, Johan åkte till Koffe medans jag tittade på första avsnittet på en ny säsong av Desperate som började igår igen, pratade med Sara i typ en halvtimme igår, hon fyllde ju 20 år igår, stort grattis vännen! :D . Sen kom älsk hem igen runt elva, mys framför teven, sen sova.

Idag ska jag umgås med min snygging Elina som kommer snart. Sen ska mamma ha någon spa-kväll här ikväll och efter det ska jag sova med älsk ute i Vänge igen :) . Måste passa på att vara med mitt hjärta nu eftersom jag åker upp till Kläppen på lördag och är borta en vecka, kommer ju sakna honom då..<3

Ska försöka hinna att tvätta så mycket kläder som möjligt idag också, lika bra att börja på en gång.

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0