Biltvätt

Hejsan hej!
Mötet på Maxi höll på i nästan två timmar, intressant möte faktiskt. Sen fick vi nya kläder också, en ny snygg pikétröja och en tjockade långärmad tröja. Den här pikétröjan är en tjejmodell så den sitter mycket snyggare än den gamla som jag haft! & tjocktröjan är riktigt mysig :) Efter mötet åkte jag och hämtade Elina hos Kalle och sen åkte vi in till stan. Först solade vi, asskönt! Sen åkte vi och tvättade bilen, vi fick stå i kö i över en halvtimme innan vi ens kom in i tvätthallen! Vissa bilar som stod i kön var ju inte ens skitiga! Aja, tvätten gick iaf bra så när vi var klara åkte vi hem till Elina. Där tvättade vi bilen invändigt så nu är den så städad och fin. Jag klarade mig ganska bra nu på hemvägen, det är ju så många gropar och vattenpölar på den här vägen men det gick ganska bra, det stänkte inte upp så mycket skit.

Nu om cirkus 20 minuter så ska jag ta bussen in till stan och möta upp Johan så ska jag sova hos honom i natt :)<3

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0