De svarta jeansleggingsen är mina! :D

Hejsan hej!
Kom hem från akuten för en halvtimme sen ungefär, men det kan jag prata om lite senare.

Idag träffade jag Liisa på stan vid tolv, vi gick runt i affärer och åt lunch. Jag var in på Gina tricot idag igen och nu fanns de svarta jeansleggingsen i svart! :D . Woho! Så jag köpte de utan att tveka! Fast fick tyvärr ta en storlek större än vanligt för fy fan vad tajta de var, haha. Aja, sånt man får leva med ;) . Nu är de mina iaf! Sen köpte jag även en väska på H&M som jag kollade på i måndags. En lite större svart väska, bra att ha när man sover borta så man kan få med sig lite kläder och så :) När vi var klara i affärerna så gick vi ner till ån och satte oss i solen, skönt!

Sen började jag jobba på Polarn klockan tre, jag trodde att tiden skulle gå fort eftersom det bara var tre timmar som jag skulle jobba. Men inte då, tiden gick ap-långsamt! Men men klockan blev till slut sex och jag tog bussen hem. När jag kommer hem så hittar jag inte mamma så jag frågar pappa och han säger att hon ligger på akuten... Men va!? Hon har varit dålig i flera veckor men akuten låter så allvarligt.. usch! Jag & pappa var in till henne vid åtta och hon verkade piggare och så, så hon blir nog bra snart :)<3

Nu ska jag titta på avsnittet av Desperate från i tisdags, såg det inte för jag sov hos mitt hjärta då<3

/Sofia


Svarta jeansleggings, Gina tricot 199 kr

Svart väska, H&M 249 kr


Titta så söta t-shirts vi får ha på jobbet nu :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska nog också köpa leggins, ångra mig sen att jag inte provade. men vi får se sen om jag får på mig dom. hahah! :P

2009-03-27 @ 08:38:47
Postat av: Liisa

det var jag som skrev fast det kanske du listar ut. ;P

2009-03-27 @ 08:39:37
Postat av: Sofia

Haha ja de är ju bra tajta kan jag lova men det är klart du får på dig dom :D

2009-03-27 @ 09:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0