Fick jobba lite idag också :)

Det var kul att träffa Sandra idag, vi åt på Max som vanligt och sen gick vi runt i massa affärer. Jag shoppade lite på Gina tricot, två långa linnen (ett svart & ett grått) & sen ett par ljusa "jeansleggings". Jag tyckte att de var verkligen skirfula när de kom, men nu har jag lärt mig att med ett långt linne är de snygga :) . Jag hade velat haft ett par svarta också, men det var väldigt urplockat. Sen har jag börjat shoppa lite till Elinas 20-årspresent också :) Jag & Sandra var på stan mellan tolv och tre. Maxi ringde mig vid kvart i tolv ock undrade om jag kunde jobba idag.. Så jag har jobbat 16-21 :) Älsk var in en snabbis och sa hej också<3 Jennie jobbade idag, men tyvärr så jobbade vi inte tillsammans.. Men i helgen gör vi det iaf, jag tycker så mycket om Jennie, hon är en fin vän :)

Pappa kom och hämtade mig när jag slutat jobba. Eftersom att jag skulle skjutsa mamma in till läkaren imorgon så kunde jag inte sova hos Johan i natt. Men nu har det blivit framskjutet tills på torsdag! Då hade jag ju kunnat sova med älskling i natt iaf ju! Typiskt! :( Men jag sover nog där imorgon om han vill det :) Imorgon är min enda lediga dag på den här veckan och den ska spenderas med Elina :)

I bilen påväg hem så öppnade jag, det som jag trodde var en lönespecifikation, men det var uppgifter inför när jag ska deklarera (heter det så?). & jag blev ju inte direkt happy av att lösa det där jävla pappret! Fy fan! Maxi har knappt dragit någon skatt alls, nog för att jag visste att de drog för lite skatt, men inte att det var så mycket för lite! De har dragit mindre än hälften av vad de skulle ha dragit av.. Kuuul att betala tillbaka de tusenlapparna! Nej usch, jag måste prata med de på onsdag när jag jobbar igen. Nej det här var inte roligt... :( Ska bli intressant hur det ser ut på Polarn O. Pyret..

Nu ska jag titta på lite bilder från helgen och lägga på några på bdb:n. Sen kanske det kommer ett blogginlägg om helgen.

/Sofia


Grått långt linne - 99 kr Gina tricot
Svart långt linne - 99 kr Gina tricot
Jeansleggings - 299 kr Gina tricot

Tänker nog ha leggings & det svarta linnet när vi ska ut på krogen och fira Elinas 20-årsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0