Helgen i Öregrund<3

Fredag: Vi åt fläskfilé & klyftpotatis till middag. Annelie hade otur med vinkorkarna. Vi tre blev onyktra ;p. Johan kom ut på kvällen. Johan fick mig att prova snus, haha. Annelie tog hål i läppen på Elina. Jag & Johan gick i säng först av alla, jag var ganska onykter & trött då. Johan var trött efter allt jobbande.

Lördag: Klockan 06.00 vaknar jag och mår skit. Johan hämtar en JÄTTEhink & vatten. Jag spyr inte. Jag somnar om och vaknar senare och mår bra, lite ont i huvudet bara. Det blir en lugn dag, alla lite sega. Lunch från Jakten. Tittade på Twillight. Låg i soffan mest hela dagen. Åt lax & potatis till middag. En vinflaska & chips efter maten, Johan drack öl. Började titta på en Wallander-film. Jag & Johan var i säng först igen.

Söndag: Vaknar hyfsat tidigt. Sitter vid teven ett tag. Annelie fixar mina ögonbryn & jag är supernöjd, tack!. Jag, Johan & Elina åker hem vid tolv. Byter bil i Stenhagen. Skjutsar hem Elina. Jag & Johan är hemma hos mig ett tag. Åker sen in till Koffe. Sen hem till Johan och äter mat. Sen "tittar på film" ;p & sen sover hos Johan<3

Det var väldigt kort om helgen men bilder finns på bilddagboken :)

/Sofia


Kommentarer
Postat av: emma!

vad menar du med ''tittar på film ;b'' usch sofia, nu får ni ta och ge er! ;) hahaha!

2009-03-24 @ 13:12:43
URL: http://eemmsis.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahaha du fattar alltid vad jag menar! ;) haha <3

2009-03-24 @ 19:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0