Hemma hos älskling

God morgon!

Sitter hemma hos älsk, gick väl upp för knappt en timme sen.. Jag hade gärna legat kvar och sova men det gick ju inte tack vare Johan! Haha ;) Nej då, det kan vara ganska skönt att gå upp hyfsat tidigt istället för att sova bort halva dagen. Johan har åkt iväg så nu sitter jag & väntar på att Emma ska komma in och hämta mig :) Skickade sms för ett tag sen och hon var faktiskt  vaken så jag slipper vänta så länge iaf :D

Jag har ingen aning om vad vi ska hitta på sen när hon väl är här.. det visar sig! :) Sen ska jag iaf hem & fortsätta packa min väska inför Kläppen! :D.

Nu tänkte jag fortsätta titta på filmen som Johan satte igång igår när vi skulle sova, orkade inte titta på hela så nu ska jag se resten av "Yes man". =)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0