Hjärnan är inte alltid med, men då är det bra att man har tur...

Hej! Nu är jag hemma igen, kom hem för en liten stund sen.

Emma hämtade mig hos Johan vid klockan tio, vi åkte direkt till Gränby centrum. Haha har nog aldrig varit där så tidigt förutom när jag jobbat. Affärerna hade ju precis öppnat när vi kom. Jag köpte ett till "pannband" eller vad man ska kalla det. Den här gången blev det ett svart med mönster i guld och.. ja ni får se en bild istället :)

Sen gick vi och fikade och när vi sitter där uppe så ser jag först Tessan komma som antagligen skulle jobba, men sen ser jag Therese komma också. Det verkade konstigt om båda dem skulle börja samtidigt... Smart Sofia!! Jag kollade på klockan och den var 10.50.. FAN det är ju personalmöte om tio minuter!!! :O haha, det hade jag helt glömt bort! Men det var ju tur att vi var på Gränby då.. Så Emma åkte hem & jag gick på mötet. Det höll på i två timmar & Emma var gullig och kom in till ett och hämtade mig :) Tack gumman! Vi åkte till hennes farmor, gick och handlade lite på Årsta centrum till henne och sen vidare till Willys för att handla åt Emmas mamma & sen hem :)

Min AC/DC-huvtröja har fortfarande inte kommit, jag blir så arg!! Fan, jag som ville ha med den upp till Kläppen. Det är så skönt med såna tröjor där uppe. Fan!

/Sofia


Där har ni det. kostade 180 kr på Inter sport :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den var riktigt snygg ;)

2009-03-06 @ 19:17:11
URL: http://cjohannas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack tack :D

2009-03-06 @ 19:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0