Jobbigt med lata dagar...

Jag förstår inte hur jag kan vara så trött..? Jag & älsklingen gick och lade oss ganska tidigt igår, sen gick jag upp vid nio idag.. visst jag var vaken till och från när älsklingen var uppe men vad fan, jag har ju sovit länge ändå. Det beror säkert bara för att det har varit en sån här dag när man inte gör något speciellt.. då bli man lat. Usch, jobbigt. Det skulle vara så skönt att få jobba heltid! Jag vill ha ett schema måndag-fredag med fasta tider. Men det dröjer nog ett bra tag, speciellt eftersom jag jobbar inom handeln också... Apropå jobb så ringde Maxi idag, så imorgon ska jag iaf jobba 16-22.30. Skönt att få jobba lite :)

Vad har hänt idag hittills då? Jo, Emma hämtade mig typ kvart över tio, vi åkte till Elina och var där en stund. Sen åkte vi alla tre hem hit och lite senare så åkte vi in till systemet. Köpte en vinflaska som vi bl.a ska ha i helgen hos Annelie :) Efter det så skjutsade vi hem Elina och sen hamnade jag & Emma hemma hos henne framför teven. Jag gick hem för ett tag sen och ska väl snart hoppa in i duschen tänkte jag.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0