Kläppen, snart är vi där igen! :)

Hej!
Nu är vi i stort sett klara, vi ska bara plocka undan lite här hemma så det är städat och så när vi kommer hem igen. Sen bär det av mot Kläppen, en bilresa på cirkus fem timmar. Men jag ska ta med min dator så jag kan kolla på film och så i bilen så jag inte har så tråkigt :) Synd att jag inte har ett mobilt bredband bara.. Men det ska bli skönt att vara utan Internet och så i en vecka också! Det som är mindre roligt är att vara utan Johan i en vecka, men det var som han sa att jag har ju med mig mobilen iaf :) Synd att du inte kan åka med älskling!

Nej nu ska jag fixa klart det sista, ha det bra så länge! Vi hörs igen om en vecka! :) KLÄPPEN 7 - 14 mars 2009.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0