My life would suck without you

Om man ska ta och börja göra sig klar för sängen kanske? Jag skulle ha bytt sängkläder ikväll men jag har inte orkat, så det får bli en annan dag.. Tänkte att jag ska packa i lite kläder och så i min nyinköpta väska, ska nämligen sova hos Johan imorgon efter jobbet. Känns lite konstigt & ovanligt att sova själv i natt.. Men imorgonkväll ligger jag bredvid mitt hjärta igen!

Hur ser helgens planer ut då?
Fredag: Jobbar på Polarn i city till klockan sju, åker till älsklingen och sover där.
Lördag: Jobbar på Maxi 7.55-15, sen bio med älskling på kvällen och sen sova hos honom eller mig.
Söndag: Jobbar på Maxi 10-16.

Det är det jag vet än så länge iaf :) Sen kan saker alltid ändras så vi får väl se vad som händer. Förhoppningsvis slipper jag väckas av att mobilen ringer halv åtta imorgon och de säger att jag måste komma in till tio till jobbet. Så jag håller tummarna för att Evelinas dotter är frisk imorgon så jag slipper börja jobba tidigare! :)

Nej nu ska jag packa lite, tvätta ansiktet, krypa ner i sängen och sen kanske älsk skulle ringa :)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0