Nu är jag tillbaka igen

Har ni orkat läsa det långa inlägget om min vecka i Kläppen här nedanför? Det blev ganska så långt, haha :) Men nu är jag iaf hemma igen och tillbaka i bloggandet ;)

Igår var vi hemma runt halv sex, typ vid klockan sex åkte jag till Elina :) Vi åkte senare in till Maxi och handlade med Li och sen tillbaka för att se på Melodifestivalen, finalen. Sen vid klockan tolv så åkte jag in till stan för att hämta älsklingen som varit ute på krogen :) Han var ju lagom full, men mådde iaf bra... tills vi började åka.. Stackarn mådde ju så illa, det var bara fram med hinken så fort vi kom hem. & vem fick ta reda på det sen mitt i natten då? Jo jag såklart, tack för att du är så mysig älskling ;) Men sen kunde vi sova iaf, skönt att vara hemma och träffa min Johan igen! :)

Idag vaknade vi ganska tidigt, men gick väl upp runt tio? Eller elva kanske klockan var? Äh skitsamma, nåt sånt iaf :p . Jag gick upp och duschade och gjorde mig klar, sen kom Emma över och så åkte vi tre in till stan. Skjutsade hem Johan, sen åkte jag & Emma och handlade hem lite saker hit. Hemma gjorde vi inte så mycket, sen blev vi så rastlösa så vi tog en sväng förbi Elina. Nu sitter jag och väntar på mat, men det verkar som om jag får vänta någon timme till.. Sen senare ska jag åka in till Johan och sova hos honom. Jag tänkte försöka lägga in lite bilder från Kläppen på min bdb senare också, håll utkik! :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

jag läste ;) ni verkar ha haft det kul =)

2009-03-16 @ 09:07:29
Postat av: Sofia

Bra gjort där Liisa! ;) Yes det har varit kul, synd bara att vädret inte var det bästa.. men det överlever man! :D

2009-03-16 @ 09:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0