090329

Hejsan!

Igår åkte jag först till Elina och var där någon timme, sen åkte jag ut till Micke i Vänge, där Johan befann sig. Tittade lite på fotbollsmatchen, sen åkte vi in till stan jag, Johan & fem andra. Hörde att matchen slutade nol-noll iaf. Självklart håller man på Sverige, men visst fan är Ronaldo skitsnygg!? haha :) Aja, det blev en ganska sen kväll med tanke på att man vred fram klockan och jag skulle ju upp och jobba dagen efter. Jag var ganska trött igår, plus den här jävla halsen! Usch, det känns som om jag ska hosta sönder halsen. Jaja, jag sov iaf gott i älsklingens säng.

Jag har jobbat på Maxi idag, 10-16. Men vid tre-tiden så ringde jag kassaledaren och sa att jag gärna går hem om någon får gå tidigare, så jag fick gå typ tjugo i fyra så det var skönt. Skönt att vara ledig imorgon så kan jag vila halsen då :) Efter jobbet så handlade jag & Jennie litegrann, sen skjutsade jag hem Jennie och sen vidare till sjukhuset för att hälsa på mamma. Jag vill bara att mamma ska komma hem nu!<3

Efter sjukhusbesöket så åkte jag hem och nu väntar jag på att maten ska bli klar. Det blir korv & strips. Sen i natt så ska jag sova hos Johan igen :) <3

Idag har Emma kommit hem från Idre, välkommen hem gumman! :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0