090506

HejsanHej! :)

Igår åkte jag och hämtade Elina, sen åkte vi in till stan vid halv tolv och solade :) Det var riktigt skönt igår! Fast nu börjar mina snygga vita fläckar på ryggen bli tydligare eftersom att jag har fått lite färg på ryggen nu... Det blir typ fläckar för att man ligger så hårt på skulderbladen, skitsnyggt sen när man har en halterneck bikini i sommar ;p . När vi solat så åkte vi till donken och fikade lite. Sen hämtade vi mamma på sjukhuset vid ett-tiden. Vi åkte vidare til Maxi för att handla mat till veckan. På kvällen var vi hemma hos Elina och åt mat, Elina färgade sitt hår ljusare och sen tänkte vi titta på Andra avenyn men det var tydligen sista avsnittet förra veckan :/ .
Mitt hjärta kom ut till mig vid halv nio och sov här :)<3

Idag har jag hunnit vara in till stan och hem igen, lillebror försov sig så jag skjutsade honom till skolan. På vägen hem var det Martin Stenmarck HÖGT i bilen haha ;) Tur att musiken överröstade min sång ;p

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0