090509

Torsdag: Jobbade på Polarn gränby till 20.15. Åkte hem till Elina en stund och sen in till älsklingen. Vi åkte med Erik, Pontus, Micke & Jimmy till Stockholm för det skulle vara race, men det blev inte så mycket av det så vi åkte hemåt igen och var väl hemma runt halv tolv. Duschade och sen gick vi och lade oss :)

Fredag: Jag skulle ha varit ledig men det var personalkris på Polarn gränby så jag åkte in och jobbade 13-17. Efter jobbet åkte jag hem sen var jag med Emma och senare även med Elina :) Sen sov jag hos Johan<3

Idag har jag jobbat på Maxi 7.55-15. Johan har fotbollsmatch i Bålsta idag och den hade jag velat följt med på men det gick ju inte pga jobbet. Synd :/ Får se vad som händer ikväll :) Det blir lugnt iaf eftersom jag jobbar imorgon igen.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0