090523

Hallå! Sitter hemma, kom hem för en stund sen och har precis slängt i mig lite mat och ska snart åka iväg igen.

Igår var det ju Johans födelsedag :) Jag ville överraska honom med något så jag och Elina började diskutera det för några veckor sen och började förbereda. Vi samlade ihop ett gäng av Johans kompisar och bokade bord på Salt. En kompis fixade en tårta. Jag skrev en lapp i Johans brevlåda där det stod att han & jag skulle befinna oss på stora torget klockan 19 på hans födelsedag. Så vi tog bussen ner igår och sen när jag fick ett sms av Elina att allt var klart med dukning och så på Salt så gick vid dit. Det småregnade så Johan blev lite irriterad på at vi aldrig var framme, haha :p . Men sen blev han glad att se att alla kompisar var där :) Vi satt på Salt några timmar och sen gick vi vidare till People. Jag och älsklingen var hemma vid tolv, lite tråkigt att åka hem tidigt men väldigt skönt måste jag säga! :) Mitt hjärta fick en mörkgrön adidas-tröja, en t-shirt & två Björn Borg-kalsonger av mig :) Jag tror och hoppas på att älsklingen tycker att hade en bra födelsedag :)

Idag har det varit kalas med släkten hemma hos Johan och sen har jag jobbat på Polarn i gränby. Nu ska jag skjuta lillebror till några kompisar och sen vidare till älsklingen :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0