090525

Hej hopp! (:
Det gick bra att jobba igår, jag jobbade med Emma hela dagen så det var kul! När jag hade stängt så åkte jag hem till mitt hjärta, vi åkte till hans mormor en stund och sen hem. Både jag och Johan hade svårt att somna igår så vi somnade någong gång närmare halv tolv tror jag. Sen ringde lillebror vid halv två och skulle bli hämtad. Några från hans klass städade efter Birdie vid Allianshallen igår, de höll på i tretton timmar men hann ändå inte klart men då vid halv två så fick de sluta för dagen. Så jag var vid allians klockan två, vi tog McDriven och åt i bilen påväg hem. Jag hade ju inte ätit någon middag så det fick bli klockan två på natten istället ;p . Lillebror var hemma halv tre och jag var i sängen hos min älskling igen klockan tre. Men jag hatar att åka den där vägen när det är mörkt för det är så mycket djur i närheten av vägen.. Igår såg jag 6 rådjur och 2 harar vid vägen.. usch usch.

Idag släpade jag mig upp ur sängen vid halv tio, trött som ett as! Jag är inte riktigt pigg än heller men nu är jag iaf hyfsat klar för jobbet så jag har typ en timme på mig att vakna till. De ringde från tandläkaren här på morgonen också, jag hade tydligen en tid den 1 juni men de ville flytta den och frågade om jag kunde komma idag! Men ofta liksom!? Nej det kunde jag ju inte så jag fick en tid på onsdag klockan två.. kul kul..

Som sagt, jobb idag. Jag jobbar som igår 12-20.15 på Polarn, hoppas det finns mer att göra idag, vi borde få varor idag iaf :) Igår var det mest att städa och så. Fast jag klädde om två provdockor och det är riktigt kul faktiskt! :) Man kanske ska utbilda sig till dekoratör? Njaa, tror inte att jag vill jobba med sånt hela tiden.. Vet ni, det är den 25 idag... LÖNING! :D. Det känns bra! :) Vi hörs hörrni! Ha en bra dag! :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0