090529

Uppe med tuppen var jag idag, jag var upp en stund med älsklingen vid halv sex. Sen när han åkte vid sex gick jag och lade mig i sängen igen ;p . Jag gick upp vid sju sen och ska snart sminka mig och sen ta Johans skruttbil iväg till besiktningen.

Igår var jag ledig och jag spenderade min dag största delen med Elina :) Igår var jag hos tandläkaren klockan 8.10 och var klar där typ 8.45. Jag lagade ett litet hål som satt mellan två tänder långt bak. Tandläkaren sa att eftersom att det var en stor tand så skulle han ta mycket bedövning. & det kan jag lova att han gjorde för bedövningen släppte inte förrän nästan fem timmar senare!! :O . Det kändes verkligen som om jag gick runt med världens största fläskläpp! haha! Skönt var det när det äntligen försvann. Efter tandläkaren åkte jag hem och var hemma några timmar och sen vid elva åkte jag till Elina. Vi åkte in till stan vid halv tolv.  Först gick vi till Darkwell så nu har jag bytt till en lite kortare stav i tungan så det var skönt. Elina bytte stav i sin läpp. När vi var klara på stan åkte vi hem till mig och åt lunch och sen vid tre-tiden skulle mamma till stan så då skjutsade hon oss till Elina där vi satt framför teven. Älsklingen kom och hämtade mig sen runt fem :) Vi åt mat i stan och sen fixade Johan med sin bil som jag hoppas går igenom besiktningen idag!

Nu ska jag sminka mig toksnabbt för sen måste jag åka. Ska hämta Elina vid åtta så ska hon följa med mig till Bilprovningen :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0