Avlösare! :)

Nu så ska mamma snart skjutsa mig till stationen, eller ja om ett tag, klockan halv tolv :) Emma hakar på mig & Sandra idag också :) Vi kommer att ha en dunderbra dag!

Mina kusiners mamma hade ringt igår och ville prata med mig. Nu är det klart att jag ska bli avlösare till min minsta kusin Viggo, åh så kul! :)<3 Få betalt för att umgås med min söta kusin, kan det bli bättre? :) Jag ser det inte som ett jobb utan som bara roligt att umgås med Viggo :) Jättekul! Jag tror att det är typ tre timmar i veckan som de har fått :)

Nej nu ska jag göra klart det sista, sen bär det av till huvudstaden! :)



/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

fin bild :) och jobba med barn är så kul, och det borde vara extra kul o ta hand om nån som är nära :)

2009-05-15 @ 14:21:45
Postat av: Sofia

Tack! :)

Ja det ska bli jättekul! :)

2009-05-15 @ 23:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0