Bilägare :)

I lördags var det race i Stockholm så vi var där och kollade på det :) Jag & Johan var hemma i sängen vid halv ett sen. I söndags gick jag upp vid nio och började jobba på Maxi klockan tio. Jag fick sluta en timme tidigare, alltså halv fyra, och då åkte jag till Elinas jobb och hämtade henne. Vi fikade med en glass och sen en snabbis till gränby och sen hem till Elina en sväng. Sen åkte vi hem till mig, åt lite mat och fixade med bilen. Nu är Skorpan min! :D . Ägarbytspappret postas idag :) "Skorpan" som är en Renault Clio är liten och billig att köra. Det får bli en bil att ha tills jag har mer pengar och kan köpa en roligare :) Just nu behöver jag bara ha en bil att köra fram och tillbaka till jobbet så då är den perfekt. Iaf, sen vid sjutiden igårkväll så åkte jag & Elina in till Johan och lämnade bilen och sen kom Johan & Pontus och hämtade upp oss. Vi åkte till Plantan på träff. Sen skulle det bli åka av, men jag & Johan åkte hem och sov eftersom klockan var tio redan.

Imorse var jag verkligen skittrött så jag gick inte upp förrän lite efter tio :p . Idag ska jag & Elina gå på stan en stund. Jag ska försöka hitta present till min kära älskling som fyller år snart :) <3

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det går bra och att du hittar något till Johan nu då! Puss puss <3

2009-05-11 @ 15:20:12
URL: http://cjohannas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag hittade faktiskt presenter så det var skönt! :) <3

2009-05-12 @ 14:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0