En liten uppdatering kanske? :)

Sista april var lyckad tycker jag! :) Jag & älsk åkte ut till Vänge till åtta, sen kom Emma & Elina. Vi satt i Vänge med ett antal andra, bl.a Pontus, Micke, Dennis, Jimmy, Koffe och några till. Vi tog bussen vid tio så vi var i stan vid halv elva. Jag, Emma, Elina, Sandra, Jimmy & Johanna satt ett tag i Stadsparken sen gick jag & Elina till resten som satt på Salt och till slut kom Emma, Sandra & Jimmy också :) Asskönt att sitta i solen där! På kvällen blev det grillning hos Patrik i Vänge, vi var väl typ 15 stycken. Sen senare åkte vi in till stan igen. Jag & älsk åkte hem vid elva för vi var så trötta, vaknade upp dagen efter och mådde bra faktiskt :) Vi åkte ut till Pontus på dagen och sen åkte jag hem en sväng. Jag & Emma åkte till Gamlis och åt pizza. Sen åkte jag in till mitt hjärta igen. Igår spelade Johan fotbollsmatch, tyvärr hann jag bara se första halvtimmen för sen skulle jag jobba på gränby. Efter jobbet fick jag mat hos Johan och sen åkte vi ner till Salt där det satt ett gäng :) Jag var nykter så jag körde hem sen, idag har jag jobbat på Maxi och nu är jag hemma och "hälsar på" haha jag bor ju typ med Johan redan nu ;) Jag längtar så otroligt tills jag får vakna upp bredvid mitt hjärta varje morgon! :) <3 Ikväll ska jag in till älsk och sova igen :) . Idag har man blivit bilägare också, ska bara föra över pengarna till Emmas pappa så är det klart, Skorpan är min! :)

Bilder från Valborg kommer senare.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0