Helgen :)

Fredag: Jag, Sandra & Emma åkte till Stockholm för att gå på Rix fm festival. Vi var där vid halv två, klockan två var det signering med Erik, Mattias & Danny så då gick vi dit och knäppte lite kort och sen blev det donken. Sen runt halv fyra gick vi till scenen och var där fram till klockan sju då det började :) Det flög äckligt många vdriga måsar över oss som stod där för att det finns puckon som tar med sig mat och äter där. Usch, så man kunde inte stå still på samma ställe hela tiden för måsarna var så jävla nära, usch! Men iaf, det började vid sju och innan det så var det flera artister som hade genrep inför kvällen så vi hade lite att titta på innan det hela började :) Artisterna höll på fram till klockan tio. Då hade vi ont i benen, fötterna & ryggen kan jag lova! :p . Jimmy kom och hämtade oss, vi köpte mat på vägen och sen vid typ kvart över elva var vi i Uppsala. Jag & Emma åkte med Petter & Robin hem. Sen var jag hemma en halvtimme innan jag tog bilen in till stan och hämtade mitt hjärta på krogen. På vägen hem höll vi på att krocka med ett rådjur, äckligt nära var det! Läskigt "/.

Lördag: Personalfest med Ica Maxi :D . Jag gick upp vid halv nio för att duscha och plocka ihop saker jag skulle ha med mig till Jennie. Sen skjutsade mamma in mig & Johan till elva. Förfest hemma hos Jennie, vi lockade håret på varandra och gjorde oss klara. Temat för festen var "I vilda västern", så jag & Jennie hade köpt cowboy-hattar, pistoler och grejer ;p . Hemma hos Jennie var vi sex stycken, grillade lite korv och så :) Halv fyra kom taxin och hämtade oss så vi var vid Skarholmen klockan fyra. Vi gjorde lite aktiviteter, som en guldjakt till exempel. Det var kul! :) Men det som var synd var att man inte fick sitta med vem man ville för vi skulle sitta lagvis. Jag hade ett bra lag så det gjorde ju inget, men jag & Jennie hade velat sitta tillsammans. Men efter den andra tävlingen som var Musikquiz så fick vi göra vad vi ville :) Maten var jättegod men vi kunde ha fått det lite tidigare än nio tycker jag. Jag just det, vi hade linedance också, haha roligt värre! Niclas behövde lite hjälp så jag hjälpte honom, experten själv haha ;D . Men han klarade det sen så jag måste ju varit bra då? haha ;) Vi körde en egen dans sen, Niclas skulle visa Jennie hur man dansade tryckare när man var liten HAHA! Bild kommer ;p . Personalfesten var rolig iaf :) Älsklingen var jättegullig och hämtade mig, Jennie & Mickis och skljutsade hem dem. Sen åkte vi hem till mig och sov :)

Jag har världens bästa pojkvän, världens gulligaste! :)<3

Söndag: Jag och älsklingen sov länge, asskönt! Vi gick upp vid typ halv tolv-tolv. Någon timme senare åkte vi hem till Johans mormor och fick mat och så. Sen åkte vi hem till Johan, där gjorde vi en storstädning i hans rum för det behövdes. Nu är det så fint så! :) Jag hjälpte J att sortera alla hans papper i en pärm så han har koll på dem :) Sen skjutsade J hem mig så att jag kunde hämta saker och min bil. På vägen in till stan igen hämtade jag upp Elina och så åkte vi hem till J. Hoppade in i Johans bil och så åkte vi tre till Plantan på bilträff :) Sen vid halv tio åkte vi hemåt, jag skjutsade hem Elina och sen in till älsk och sov hos honom :)

Idag blir det stan med Elina & Emma, jag ska försöka hitta något mer i present till älsklingen:)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0