Inventering

God morgon! :)
Sitter hemma hos älsklingen, ska åka till jobbet snart. Igår var jag på stan med Elina & Emma och jag hittade faktiskt presenter till mitt hjärta! :) Fast jag tror att jag ska köpa en sak till innan jag är klar. Vi "pimpade skorpan" som Elina sa igår också, HAHA ;) Men han blev faktiskt liiiiite finare :p . Jag köpte ny bilklädsel och en grej till ratten på Biltema så nu är bilen svart  röd inuti :) Så det pysslade vi med sen när vi kom hem från stan. Sen skulle jag in och börja jobba vid sju! Vi inventerade på Polarn i gränby så jag jobbade mellan sju & tio på kvällen igår. Sen åkte jag hem till Johan och sov. Vi blev inte klara igår så jag ska dit nu till klockan åtta igen och fortsätta.
Sen ska jag åka och handla med mamma idag :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0