Jag har ett riktigt charmtroll till gudson! :)

Hejsan hoppsan!
Det gick så bra att jobba idag, det fanns saker att göra nästan hela tiden. Jag stängde idag så jag jobbade själv från klockan fem. Johanna & Tomas kom förbi med Christopher på kvällen, jättekul! :) Christopher är ett sådant charmtroll, det är svårt att låta bli att bli kär i gullungen! Han var på så bra humör, han skrattade nästan hela tiden som dem var där :) Jag lovar, jag har världens sötaste gudson! :) Det är synd att jag & Johanna inte ses så ofta, det måste det bli ändring på! Vi är ju så bra kompisar och har så roligt när vi är tillsammans! :)
Efter jobbet åkte jag hem till hjärtat mitt och ska sova här i natt :) Sen imorgon blir det RIX FM FESTIVAL I STOCKHOLM! Det ska bli så roligt!!! :D. Det här blir det sista inlägget tror jag, god natt :)


Christopher

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0