Lång dag i stan :)

Imorse hämtade jag upp Elina en stund efter nio, vi åkte och köpta jordgubbar först, mumma! Sen åkte vi till Biltema för jag tänkte köpa nya mattor till bilen, men de var slut tyvärr. Så då åkte vi till Mekonomen för att kolla där men då blir de lite dyrare också, ska fråga vad älsklingen tycker :) Jag köpte en doftgris som luktar äpple iaf, skittuff! ;p . Sen åkte vi runt lite till i stan och sen hem till Elina. Där busade vi lite med Eve och sen åkte vi med Li & Eve till Nickis lekland. Skitkul, men det var jag & Elina som hade roligast haha ;) Vi var där någon timme sen åkte vi en sväng till Lustgruvan, rolig affär det där haha! Sen åkte vi hem till Elina igen, bakade kladdkaka och åt med glass & jordgubbar :) Jag åkte hem sen vid fyra så jag ska äta mat hemma och sen åka in till mitt hjärta vid sju :) <3

/Sofia


Elina & Eve på Nickis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0