Mys hos Elina

Hej hej! :)
Det blev stan idag som sagt, vi var på gränby och så :) Jag hittade en till present till mitt hjärta så han får sammanlagt tre saker :) Ni får veta vad, efter fredag när han fått dem. Sen blev det ett par nya solbrillor idag igen, haha :p . Tyngaste! De är röda :D . De ska ni också få se en bild på nån gång :p. Älsklingen jobbar så länge idag och börjar tidigt imorgon så idag ska jag för ovanlighetens skull inte sova med honom, hur ska jag klara det då? Men imorgon sover jag nog där igen :D<3 . Ikväll ska jag umgås med Elina och sova hos henne, lite mys ska vi ha! :) Nej nu ska jag åka iväg till min snygging Elina! :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0