Premiär för Rix fm festival 2009 på fredag!

Jag längtar tills fredag det är därför jag håller på och lägger ut musik :D . Tänker tillbaka på hur KUL jag & Sandra har haft på våra små äventyr tillsammans! :) Det ska bli så jäkla kul, älskar det här! :D . Anders måste komma till Stockholm eller Västerås så vi får se honom i år! Förra året blev det inställt tyvärr så är det ju två år sen vi såg honom!
Anders Johansson


Tror ni att det blåste i Västerås den här dagen eller...? ;) Det här är från 2007.

Kommentarer
Postat av: Piffem

Guu vilka minnen :D:D

Jag hoppas verkligen att han kommer till nått av ställena annars så blir jag lessen :( Det va ju länge sen nu ju faktiskt.

2009-05-14 @ 19:07:28
Postat av: Piffen

Guu vilka minnen :D:D

Jag hoppas verkligen att han kommer till nått av ställena annars så blir jag lessen :( Det va ju länge sen nu ju faktiskt.

2009-05-14 @ 19:07:46
Postat av: Sofia

JAA han måste komma! :D:D <33

2009-05-14 @ 22:02:20
URL: http://sofiaa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0