Shoppingdag :)

Heej! :)
Igår var det jobb igen på Polarn 12-20.15, så det har varit tre långa dagar nu men det är bra! Pengar! Sov självklart hos mitt hjärta igår också<3

Idag har jag varit på jobbet på morgonen för att lära mig hur man gör när man öppnar butiken, jag sa att jag ville lära mig det så att man kan få slippa jobba kvällar varje gång, så nu hoppas jag att jag får det! :) Jag skulle få prova själv om någon vecka och se så jag kan det :) När vi hade gått igenom och gjort allting jag och chefen så väntade jag på att Elina skulle komma in till gränby. Under tiden gick jag runt i affärer och var på sjukt shoppinghumör, haha :p . Så jag provade ganska mycket på Gina tricot, men köpte ingenting där.. haha och tur var väl det för annars hade det blivit dyrt! Men sen har jag fått med mig lite annat istället :) Vi var på gränby en stund, sen åkte vi ut till skopunkten och köpte lite skor. Sen ner på stan för jag skulle till tandläkaren, gick runt lite i affärer där med. Vi var även in på Darkwell för att kolla på kortare stavar, till min tunga & till Elinas läpp. Men vi får nog åka dit imorgon igen för de hade inte någon bra tid som passade oss idag.

När vi var klara på stan så fick vi något ryck och åkte iväg ända ut till Thuns haha :p . Usch, det har gått åt mycket bensin idag.. :/ . Men iaf Thuns blev det, köpte bara ett par trosor jag.. Ibland så finns det verkligen ingenting där. Elina shoppade lite kläder till Eve, sin systerdotter :) På vägen hem stannade vi till hos Sandra och hälsade på:) Sen fortsatte vi hemåt. Jag var hemma vid klockan sex, haha det blev verkligen en heldag i stan :)

Imorgon blir det tandläkaren igen, jag ska laga ett hål. Kul att vara där redan klockan åtta på morgonen... suck! Men men skönt att ha det gjort!




Skor från Skopunkten 299 kr
Svart "pennkjol" (köpte den plus ett vit/svart randigt linne igår) JC kjol 149 kr, linne 179 kr
Iron Maiden the film, Rocks 199 kr


/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0