Solen skiner! :)

Hejhopp! :)
Det gick hyfsat bra imorse på Bilprovningen, bilen gick inte igenom besiktningen men ett steg framåt iaf. Nu var det bara bullernivån som var för hög men Johan får köra bilen tills den 24 juni så det är ju skönt! Sen tror jag han byter ut den där skitbilen :p . haha!

När vi var klara på Bilprovningen åkte Elina & jag hem till mig. Vi gick en promenad på en halvtimme mellan halv tio och tio. Sen kom min farfar, farmor & två av hennes systrar på fika :) . När de åkte vid halv tolv så åkte jag & Elina till Bälingeaffären och Elina handlade lite, sen åkte vi vidare hem till Elina. Efter ett tag hamnade vi i stan hos Johanna, vi satt ute i solen och njöt! Vi åkte iväg och böt bil med Johan så jag fick tillbaka min som han har lånat hela veckan. Sen blev det en Maräng swiss från donken och sen åkte jag & Elina hem.

När jag väl var hemma vid tretiden så satte jag mig i solen med mamma, asskönt! Sen för ungefär en timme sen åkte jag in till stan och hem till min älskling. Duschade direkt, skönt som fan! Nu sitter vi som två datanördar framför varsin dator ;p. Ikväll blir det att åka på "bilorientering" och sen hem hit och sova. Imorgon är det Maxi som gäller, 8-15 :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0