Tog en tupplur ;p

Det blev en promenad med mammsen :) Vi gick till morfar och hälsade på och sen tillbaka. Men till morfar brukar det ta kanske 20 minuter men idag tog det typ 45 minuter! :O Haha, vi fastnade på två ställen och pratade. Mamma fick berätta för båda två hur hon mådde och så vidare.. Men till slut var vi hemma hos morfar ;p. Sen gick vi hem igen och mamma fixade mat. Emma skulle upp till Tjädern så jag följde med upp dit en sväng. Sen var Emma så gullig och skjutsade mig till Johan så jag slapp ta bussen, tack hjärtat! :) Jag lade mig i Johans säng och vilade lite och råkade somna.. haha :p . Så jag var ju väldigt social jag också...

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0