Träffa Johanna :)

Hejhopp!
Jag satt och pratade med Johanna på msn när jag kom hem idag efter jobbet och vi bestämde att vi skulle ses en stund nu på kvällen :) Så jag åkte in mot stan och träffade Johanna på Gränby centrum runt sju :) Vi gick runt i nästan en timme och sen skjutsade jag hem Johanna och åkte vidare hem till älsklingen :) Kul att träffa Johanna, vi måste försöka ses oftare! :)<3

Först verkade det som det skulle bli en lugn hemmakväll, jag klagar absolut inte på det, men ikväll kände jag inte för att sitta hemma. Men nu så sms:ade Johan med Pontus och de skulle åka på träff så Johan sprang in i duschen för vi ska åka om typ tio minuter nu haha :p. Synd, jag hade velat hämta Elina först men det hinner jag inte nu. Jag får åka och hälsa på henne imorgon tror jag! :)

Nu ska vi strax åka, vi hörs!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det tycker jag verkligen att vi ska göra!<3

2009-05-10 @ 09:39:19
URL: http://cjohannas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Absolut! :) <3

2009-05-11 @ 10:41:19
URL: http://sofiaa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0