Update

Tänkte slänga in en liten uppdatering på vad som har hänt i mitt liv, haha ja om ni är intresserade ;p .
I tisdags åkte jag till Johanna och var där i några timmar innan jag skulle jobba. Vi tog en promenad till Ica och köpte färdiggrillad kyckling och potatissallad, plus lite godis :) Christopher var på bra humör och skrattade mest hela tiden :) Sen vid fyra började jag på Polarn och jobbade till åtta. Åkte sen hem till älsklingen och sov där.

Igår  gick vi upp vid åtta, åt frukost och sen åkte vi till bilskroten i Björklinge. Johan skulle ha en ny vindruta till bilen som snart ska till besiktningen igen. Så dit åkte vi och tog loss en ruta från en annan bil, eller ja Johan gjorde det, jag kan ju inte sånt där så jag gjorde inte så mycket :p . Men lite iaf, hihi. Sen åkte vi tillbaka till stan. Sen vid två skjutsade jag mamma till sjukhuset och sen hem till Johans mormor. Där var vi i några timmar och fixade med bilen. Sen åt vi på Max :) . På kvällen vid åtta så hämtade vi mamma på Salt och åkte hem till mig. Sen sov vi här.

Idag blir det som sagt kalas hos kusinerna :) Det ska bli kul! Johan skulle ha följt med, men självklart så väljer hans bil att rasa igår så han måste fixa den idag. Usch, jag tycker verkligen inte om den där biljäveln just nu! Han har ju sån otur min älskling :(

/Sofia


Min söta gudson Christopher! :)

Kommentarer
Postat av: Liisa

"jag kan ju inte sånt där så jag gjorde inte så mycket" du åkte med till skroten, bara för att vara ett stöd till Johan? det kan vara en insats. haha ;)

2009-05-21 @ 17:18:05
Postat av: Sofia

Haha, nej jag hjälpte väl till litegrann :P

2009-05-21 @ 19:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0